Opony rolnicze

Naprawa opon

1

Opony rolnicze

Serwis opon rolniczych

Wymiana opon rolniczych może być problematyczna, jeśli nie posiadamy doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Obecnie opony rolnicze są bardzo duże o twarde, przez co ich wymiana możliwa jest głównie w profesjonalnych i specjalistycznych warsztatach. Nasz zakład wulkanizacyjny wyposażony jest w urządzenia i narzędzia niezbędne do naprawy, wymiany i wyważenia kół do ciągników, kombajnów oraz innych pojazdów rolniczych. W ramach naszych usług zajmujemy się także serwisem opon rolniczych – ładowarek, dźwigów, wózków widłowych, walcach drogowych, wozideł przegubowych, maszyn ziemnych i koparkach. Opony rolnicze naprawiamy na terenie woj. opolskiego, śląskiego i dolnośląskiego. Zaproponować możemy następujące usługi:

  • montaż i przykręcanie kół bez względu na wielkość,
  • naprawy bardzo dużych uszkodzeń bocznych i czołowych w oponach typu GIGANT na zimno i na gorąco na prasie EM Rema TipTop,
  • uzupełnianie uszkodzeń i ubytków gumy w bieżniku i na boku opon,
  • pogłębianie bieżnika,
  • naprawy dętek,
  • sezonowe wymiany opon,
  • fachowe porady dotyczące eksploatacji ogumienia,
  • pompowanie kół azotem,
  • sprzedaż nowych opon,
  • prostowanie felg aluminiowych i stalowych,
  • bieżnikowanie opon
  • wyważanie kół,
  • sprzedaż opon bieżnikowanych.

Naprawa opon do ciągników

Uszkodzona opona ciągnika to niemały wydatek. Z tego względu jeżeli zauważymy nawet najmniejszy problem z oponą, należy jak najszybciej udać się do wulkanizatora. Pole pełne kamieni i żwiru zwiększają prawdopodobieństwa uszkodzenia opony. Z tego względu warto skorzystać z usług specjalistów, które kosztują w granicy 150 zł, a wymiana opony na nową to już wydatek 8 tysięcy. Niestety są uszkodzenia, których nie da się naprawić. Nie pomogą łatki, jeśli została uszkodzona któraś ze ścian bocznych opony. Są one bardzo trudne, a czasami wręcz niemożliwe do naprawy. Na żywotność i sprawność opony wpływa sposób jej przechowywania. Przykładowo, opony, które długo leżą w magazynie i nie są przetaczane mogą ulec deformacji. Istotnym czynnikiem jest także wiek opony do ciągnika. Ta która ma około 10 lat jest dużo bardziej podatna na uszkodzenia, ponieważ guma się starzeje i wietrzeje.

opony rolnicze